Spoločenské udalosti

V suteréne hotela sa nachádza salón, ktorý je ideálnym miestom pre usporiadanie rôznych spoločenských udalostí, ako napríklad svadba, rodinné oslavy prípadne semináre a školenia. Salón Vám vieme upraviť podľa Vašich predstáv, aby bol vhodným priestorom pre Vašu akciu. Kapacita salónu je max. 100 miest - v závislosti od konkrétnej akcie a jej individuálnych požiadaviek. Pre Vašu akciu zabezpečíme taktiež catering prípadne aj ubytovanie pre hostí za zvýhodnené ceny. Vaša predstava spolu s našimi skúsenosťami je ideálnou kombináciou pre prípravu Vašej akcie.

 

Svadby

Svadba je výnimočným okamihom v živote muža a ženy. Bude naším potešením, ak budeme jeho súčasťou. S Vašou spoluprácou pripravíme všetko potrebné, aby bol Váš deň nezabudnuteľný. Pri osobnom stretnutí pripravíme rozloženie stolov, výzdobu a svadobné menu, ktoré prispôsobime Vašim individuálnym požiadavkám. Súčasťou svadby v našom hoteli je tiež prípitok s novomanžemi a rozbíjanie taniera. Pre Vás a Vašich svadobných hostí je k dispozícii ubytovanie za zvýhodnené ceny.

Odporúčaná kapacita salónu pre usporiadanie svadby je 80 hostí, s dostatočne veľkým tanečným parketom. Maximálna kapacita je 100 hostí. 

Konkrétnu cenovú ponuku vám radi pripravíme v závislosti od počtu osôb a rozsahu objednaných služieb. Pre viac informácií nás kontaktujte.

 

Rodinné oslavy

Salón je vhodný aj na organizovanie rodinných osláv a udalostí, ako sú napríklad výročia, jubileá, krsty, 1.sv. prijímanie. 

 

 

Firemné akcie

Salón, ktorý sa nachádza v suteréne hotela je vhodným priestorom aj na usporiadanie rôznych seminárov a školení s kapacitou 70 miest. Technické vybavenie zabezpečíme podľa Vašich individuálnych požiadaviek. K dispozícii je tiež ubytovanie pre účastníkov za zvýhodnené ceny.

Konkrétnu cenovú ponuku vám radi pripravíme v závislosti od počtu osôb a rozsahu objednaných služieb. Pre viac informácií nás kontaktujte.